Andreas Pfister: “Nürburgring je nejslavnější trať světa, vždy se tam moc těším.”

12.10.2018 08:03

Startovní pole Octavia Cupu se pro závody na Nürburgringu rozrostlo o celou řadu “velkých” jmen. Jedním takovým je i jméno německého závodníka Andrease Pfistera, jehož tým Pfister Racing připravuje od počátku sezóny vůz pro Wolfganga Kriegla z Rakouska.

Andreas Pfister má s pohárovým závoděním nemalé zkušenosti z dob, kdy jeho rodina stála za pořádáním Dacia Logan Cupu v Německu. Pfister posléze startoval take ve FIA ETCC, kde nejednou změřil své síly s Petrem Fulínem.

Německé publikum se tak může o nadcházejícím víkendu těšit nejen na atraktivní bitvu těchto dvou velezkušených jezdců, ale take na malý duel v rámci tohoto doma tak populárního týmu.

Andreasi, co pro Tebe znamená možnost startovat v Octavia Cupu, navíc na Nürburgringu, tedy na domácí půdě?

Upřímně musím říct, že jsem v závodním autě neseděl již přes rok. Dostal jsem ale milé pozvání, které nešlo odmítnout a jsem za to moc rád.

Závodit doma je vždy velice zvláštní, příjemné. Myslím, že si budeme s autem rozumět a moc se na to těším.

Jsi rád, že je to právě Nürburgring?

Nürburgring je nejslavnější trať světa, vždy tam rád startuji. Mám ráději kompletní velký okruh – Nordschleife, ale Grand Prix varianta dráhy je také hodně zábavná. Věřím, že se nám podaří najít správný setup a že budeme konkurenceschopní.

Tvůj tým je součástí Octavia Cupu od počátku sezóny, do které jste vstoupili s jezdcem Wolfgangem Krieglem. Jak na Tebe za tu dobu zapůsobila nova Octavie?

Řekl bych, že auto již známe a že se nám v průběhu sezóny podařilo posunout naše znalosti o velký kus směrem vpřed. Až doposud jsme neměli žádné technické problémy, což je vždy velice dobré. Auto je spolehlivé a velice rychlé. Když navíc vezmeme v úvahu provozní náklady, které jsou o dost nižšší než-li je tomu v případě vozů TCR, jedná se o skvělé a zábavné závodění.

Co Ty a Tvá případná účast v Octavia Cupu 2019?

Rádi bychom v Octavia Cupu pokračovali i v příští sezóně a pokud vše půjde jak si přejeme, budeme mít již dva vozy na celý rok.


Další články